Thạc sĩ kinh doanh (Quản lý du lịch và điểm đến)

Victoria University Melbourne
Master
Grade
24 months
Duration
3 - 7
Intake (month)
$29,700
Tuition Fee (Annual)
1
Campus

Victoria University là một trường đại học công lập có campus chính ở Melbourne và là 1 trong 6 trường Đại học "liên cấp" duy nhất tại Úc đào tạo từ chứng chỉ nghề đến sau đại học với lộ trình chuyển tiếp dễ dàng và tiết kiệm chi phí.

Đại học Victoria cũng là trường đầu tiên ở Úc áp dụng thành công mô hình học "cuốn chiếu" (Block Model) - sinh viên chỉ phải học 1 môn ở 1 thời điểm, sau khi hoàn thành mới chuyển sang môn tiếp theo. Đây là mô hình đào tạo tân tiến đã được áp dụng rộng rãi ở nhiều nền giáo dục hàng đầu trên thế giới như Mỹ, Úc, Thuỵ Sĩ,... vì sự hiệu quả trong việc giúp sinh viên tiếp thu kiến thức và nâng cao điểm số.

ABOUT THIS COURSE

1. Thông tin chung về khóa học The Master of Business (Tourism and Destination Management) is a specialised, professional qualification that will prepare you for managerial, policy development and planning roles in the rapidly growing tourism and events industries. The course incorporates tourism and management studies with a focus on addressing contemporary issues and challenges faced by destinations internationally. The program is embedded within an established suite of business programs including Victoria University’s internationally awarded MBA. The course will: build managerial skills and cross-disciplinary knowledge, develop your skills in understanding, analysing and responding to the complexity of the tourism and events industries within a destination, explore relationships between tourism and destination management and the broader economic, social, political and environmental context. 2. Cấu trúc khóa học: Accounting for Management Business Economics Marketing Management Work and Organisation Systems Predictive Analytics Business Ethics and Sustainability Art and Practice of Leadership Business Research Methods Tourism and Events: Core Concepts and Theory Cross-cultural Dimensions of Destination Management International Tourism Management Emerging Trends in Tourism and Destination Management Green Growth Transformation of Destinations Business Research Project 3. Cơ hội nghề nghiệp The Master of Business (Tourism and Destination Management) will equip students for roles such as: planning and policy development officers in government departments at national, state and local and regional levels, research and planning officers with research and consulting firms, tourism planning and promotion agency staff, tourism educators through private providers and TAFE, policy officers with professional and industry associations, managers of attractions, marketing and communication roles (events), planners within the travel sector (airlines and other major transport providers), self employment through tourism management businesses. 4. Học phí: 29,700 AUD/năm 5. Cơ sở Melbourne Để biết yêu cầu nhập học và nhận danh sách học bổng mới nhất, vui lòng bấm ĐĂNG KÝ để được tư vấn bởi Chuyên viên tư vấn giàu kinh nghiệm của ATS!

Scholarship

VU Global Leaders Scholarship